Elérhetőség

Liverton Kft

Halásztelek, Mária u. 46.

Tel: +36209442543

Fax: +3624450044

e-mail: liverton@liverton.hu 

Magunkról

Vállalkozásunk fő profilja menedzsment rendszerek bevezetéshez és működtetéséhez nyújtott tanácsadás. Filozófiánk „megfelelő ember a megfelelő feladatra”, ennek szellemében minden esetben a cég tevékenységének, kultúrájának megfelelően állítjuk össze a tanácsadói teamet. Munkatársaink nagy gyakorlattal rendelkeznek a vállalatvezetés területén, kollegáink jelentős része gyakorló vezető auditor különböző tanúsító szervezeteknél (TÜV Rheinland InterCert, DNV Magyarország, NQA Magyarország stb.). Munkatársaink a gyakorlat mellett az elméleti képzésre is hangsúlyt fektetnek, rendszeresen részt veszünk menedzsment továbbképzéseken, kurzusokon. Több kollégánk MBA képesítéssel is rendelkezik, amelynek köszönhetően képesek vagyunk beépíteni munkánkba a modern menedzsment tudományok legújabb eredményeit, illetve átültetni a máshol már bevált és jól működő módszereket.

 A menedzsment rendszerek bevezetése során törekszünk arra, hogy minél több TQM, SIX SIGMA és BPR elemet használjunk, ezzel is törekedve arra, hogy munkák során a lehető legjobb eredményt érjük el. Véleményünk szerint azok a vállalatok válhatnak hosszútávon sikeressé, amelyeknél az emberi erőforrás kezelésnek prioritása van, ezért nagy hangsúlyt fektetünk a külső és belső megelégedettség, a vállalaton belüli felhatalmazás, valamint a humánerőforrás gazdálkodás és a képzés kérdéseire.

Módszereink helyességét igazolja, hogy partnereink többsége a jelenlegi gazdasági válságot lehetőségként éli meg, a közösen kialakított menedzsment rendszernek köszönhetően képesek gyorsan reagálni a megváltozott környezeti hatásokra és ez által növekedni is.  

 

Munkák során meghatározó, hogy a szolgáltatásainkat igénybe vevő vállalkozásoknál szervezeti kultúraváltás is bekövetkezzen. Ennek a kultúraváltásnak az eredménye, hogy a vállalkozás hatékonysága minden téren javul, amire kiemelten büszkék vagyunk, hiszen ügyfeleink elmondhatják magukról, hogy olyan tudást és rendszert kaptak, amely a hosszú távú sikerességüket szolgálja.

 

Az ISO 9001 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszerek bevezetésével és tanúsításával kapcsolatosan sok félreértés kering a cégek körében. Az ISO 9001 rendszerszabvány követelményei nem konkrét értékek, mint általában a műszaki szabványokban megszokott. A rendszer szabvány irányelveket fogalmaz meg egy vállalkozás működésével kapcsolatosan. Nincsenek áltanosan jó és rossz megoldások a rendszer bevezetés és tanúsítás során. Ebből adódóan a vállalkozás vezetése dönti el, hogy milyen eredményt várt a menedzsment rendszer bevezetésétől. Ha a vezetés „csak” a tanúsítványt akarja, minimális energia befektetéssel természetesen ez is lehetséges, ebben az esetben a menedzsment rendszer évről-évre egy ismételt költséget és haszontalan munkát fog jelenteni a vállalatnak és a kollegáknak. Amennyiben a vállalatvezetés úgy dönt, hogy tényleg használni akarja a menedzsment rendszer eredményeit, a szabványban megfogalmazott irányelveket a vállalat méretének, a vezetők stílusának megfelelően kell a vállalatra szabni. A jól működő menedzsment rendszer nem konfekció, hanem úri szabóság.

Az első esetben a rendszer viszonylag gyorsan bevezethető és látszólag nem okoz változást a vállalkozás működésében, ebből adódóan a rendszer előnyeit sem tudja kihasználni a vezetés. A második esetben a tanúsítvány megszerzése nem cél, hanem következmény. A vállalatvezetés elkötelezett a változások mellett, a szabványban megfogalmazott irányelvek segítenek a folyamatok megértésében és átfogalmazásában. A Liverton Kft a kultúraváltás elkötelezett híve. Ennek a kultúraváltásnak a következménye a folyamatok hatékonyságának javulása és természetesen a sikeres tanúsítás.